Förskola.

Så nu har Z gått två dagar på förskola. Igår var både jag och Alex med och vi var där mellan 9-12. Gick så mycket bättre än vad jag trodde. 
När Z och jag har varit iväg på öppna så har han inte velat lämna min sida, så trodde det skulle vara lite samma här. Men icke, det tog ca 30 min sedan var det precis som han hade glömt bort mig och Alex😂 Stack iväg på egna äventyr och tittade knappt åt vårt håll. 

Idag var Alex där själv m honom och det hade också gått hur bra som helst. Idag var det även dags för att sova där, hade tagit 30 min för honom att somna men lärarna sa att det var bra för att vara första gången. 

Så konstigt det var att vara hemma själv. Har inte hänt sen Z föddes. 
Åkte en sväng till empan, visst det var skönt att kunna gå runt där i lugn och ro, inte för att jag hittade något för det.. jo blev ett par gummistövlar till Z. 
Ingen aning vad jag ska hitta på de andra dagarna.. imorgon tänkte jag packa BB väskan. Hög tid för det! Är så redo för att den lilla ska komma nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0