Sista 2 veckorna.

Så nu har de sista två veckorna kommit då jag är själv med Z och han inte går på förskola..
Alex åkte ut till jobb igår. 
 Väldigt blandade känslor. Känns konstigt på ett sätt och det har gått så sjukt fort. Men å andra sidan ska det även bli lite skönt måste jag erkänna. För som jag skrev i förra inlägget så är Z inne i en ganska jobbig period. Känns som han är konstant missnöjd.. Så jag tror att det är väldigt bra för honom att börja förskola där han blir stimulerad och får leka med andra barn. 

Men även fast han är gnällig ska jag ändå försöka att njuta av den "sista" tiden då det bara är han och jag❤️ 

Mitt hjärta. Han kommer alltid vara min lilla bebis. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0