Vad gör man?

Idag lämnade Alex Z på förskolan. När han kom hem så började vi båda två att gråta. Känns så konstigt att han är där, att han ska gå där nu i 5 år.  Har inte fattat det än, utan känns som han är på öppna förskolan, att man får komma och gå lite hur man vill. Men nej, så är det ju inte. Han har ett schema som han ska gå där. Min stora kille, vad hände med min lilla bebis? 

Efter några gråt-omgångar hemma så åkte vi iväg, först till Nilssons i svedala för att kolla utemöbler och nu är vi på Ikea för lunch och lite smått. 
Alex ska vara på förskolan igen vid 13 tiden. De vill att han ska vara där när han vaknar. 
Imorgon kommer nog vara samma som idag, sen nästa vecka är tanken att han ska vara där själv mellan 9-14 mån-fre.. jag och Alex kommer inte veta vad vi ska göra med tiden?

Mitt Allt
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0