1 heldag

1 heldag kvar, sedan kommer äntligen Alex hem. Det har varit väldigt långa 2 veckor måste jag erkänna. Men jag tycker ändå det har gått bra. Jag har fått mycket hjälp av Anastasia och det är jag så tacksam för! 
Men fast att det har varit tufft ibland och kört ihop sig totalt så tycker jag det har gått bättre än jag trodde. Innan Leo kom var jag väldigt orolig för hur jag skulle klara det. Men allt går! När allt kör ihop sig tänker jag "this shall pass". 
 
Nu ska Alex vara hemma i 3 veckor, men jag vet att de kommer flyga iväg, både jul och nyår. Sedan ska han bara jobba en vecka vilket är skönt, sen hemma 4.. så verkligen lyx veckor framför oss😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0