16e december

Alex är hemma och det är såå skönt! 
Vi överlevde de 2 veckorna han var ute, men de var låånga! Nu ska han vara hemma i 3 veckor och jag ska njuta av varje sekund. 

Leonidas har varit lite dålig idag.. han har kräkt extremt mkt. Han kräker alltid mycket men idag har det varit helt galet. Och så har han inte varit så nöjd. Han har inte skrikit men inte varit den glada lilla bebis som han brukar vara. 
Firade jul m tjejerna igår och vi åt julmat. Vet inte om det är något av vad jag åt som har orsakat det, men isf vet jag inte vad det skulle vara. Men det är nästan så att jag hoppas att det är något jag har ätit för då borde det vara över till imorgon. 
Vi får se.. Men det är så olikt att se honom såhär, för han brukar alltid vara nöjd/glad. 

Nu har båda barnen somnat och det blir nog en tidig kväll för mig med😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0