1a advent

Natten var inte bra. Leo vaknade 1 gång i timmen- en gång vartannan timme. Sedan tyckte han att vi hade sovit klart 6:30 så då var det bara att gå upp. 
Han var hur glad som helst och vi satt i soffan och snackade i någon timme. 

Z sov till 9:30 så han är typ helt omöjlig att natta nu på dagen.. 
Leo hade somnat innan Z vaknade. Så efter att Z hade vägrat frukost så satte jag honom framför babblarna och jag hoppade in i duschen. Tog någon min sedan hörde jag att Leo började gnälla. Försökte att inte stressa i duschen för vet om att det inte är farligt för dem att skrika lite, men lättare sagt än gjort. 

Efter dusch var det dags för bak och det gick faktiskt bra. Båda barnen var vakna och nöjda. 
Ttycker det är lättare att göra saker när de är vakna, för när Leo sover är jag så stressad över att han ska vakna. 

Nu sitter jag och försöker natta Z som vägrar att somna. Men jag vet att han aldrig hade klarat att vara vaken en hel dag och vi ska iväg till pappa sen och fira 1a advent så han behöver sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0