Jul

Nu är allt julfirande över för detta året. Tycker alltid att det känns lite sorgligt när allt är slut. Men en sak är iaf säkert, julen har fått en helt ny innebörd sen jag fick barn. Att få se julen genom Zachis  ögon har varit helt magiskt. Och jag tror att det bara kommer bli roligare och roligare desto äldre de blir. 

Vi har firat jul nu i 4 dagar, nu är det två lugna dagar sedan är det dags för nyår. Sedan är detta året slut. Det är galet så fort det har gått men det har hänt så mycket stora saker detta året. Graviditet,Leonidas föddes, Zachi har börjat förskola osv. 
Med 2020 ser jag mest fram emot att få se mina barn växa och utvecklas och se bandet mellan Zachi och Leo bli starkare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0