Nattning

Ikväll var det lite kruxigt med nattningen. De lägger sig ungefär samma tid på kvällen. Är någon här och hjälper mig går det bra. Då kan jag ta ett barn i taget. Men ikväll är jag själv.
Fick ha Leo i babysittern när jag gav Z flaskan. Sedan fick jag amma Leo bredvid Z säng så han blev groggy. Sedan hade jag Leo i famnen. 
Typ precis när Z håller på att stänga ögonen fiser/bajsar Leo jätte högt. Sen ser jag att han håller på att somna, vill ju inte att han ska somna med bajs. Så säger till Z att jag måste byta blöja. Men när jag lämnar rummet så blir han ledsen..
 
Tillbaka i rummet har jag Leo i famnen, visst han är bara 2 mån, men han är en knubbis så det är så tungt att hålla honom och sitta och vagga på en trästol. Så skrev till Alex att vi måste köpa en gungstol. 
Min arm håller på att gå av och Z har precis stängt ögonen så jag går ut. Men hinner inte utanför dörren innan Z ställer sig upp och kallar.. 
Lägger Leo i sin säng och han sover vidare som tur är. Hade likabra kunnat vara att han börja skrika när jag la ner honom. 

Råkade gå ut i rummet för snabbt en gång till. Så nu har jag suttit här ett bra tag sen han somna. Ville bara skrika klart detta inlägget så jag kan gå tillbaka och läsa detta och ge mig en klapp på axeln. 

Nu hoppas vi på en bra natt, för inatt blev det inte mkt sömn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0