13e jan

Vilken dag, eller natt kankse jag ska säga. Z är förkyld. Som vanligt, känns som han är förkyld, blir lite bättre sedan åker han på något igen. Så han hostar väldigt mkt. Så de senaste 2 nätterna har han hostat konstant känns det som. Tror nästan jag kan räkna på en hand hur mkt h sömn jag har fåt de senaste två nätterna. Så imorse när han var pigg kl 7 och ville upp kunde jag nästan börja gråta så trött jag var.. 

Det är mammas födelsedag idag, så bjöd över henne, Simon och pappa på frukost. Sedan på em var jag och Z på kalas hos Bastian som fyller 2. 
När vi kom hem fick Z gå loss på en avokado för han skulle ändå bada. Han tyckte det var så kul att kladda! 

Efter bad och gröt så somnade han på 30 sekunder. 
Jag njuter av lite egentid, men det blir en tidig kväll för mig med. Hoppas denna natten blir bättre. 
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0