Det jag egentligen inte får göra.

Puh vilka timmar. Det började igår när jag gick och la mig, Zacharias började hosta och det har inte slutat än.. hostat konstant hela natten = noll sömn för Z och mig= trött mamma = trött bebis= gnällig bebis= ännu tröttare mamma. OCH om det inte vore nog är vi mitt inne i ett åskmoln, de som vet VET. Puh asså alla föräldrar, elr de bra föräldrat förtjänar en jävla GULDMEDALJ🥇 Och just det, jag glömde säga, Alex har åkt så jag är själv hemma. 

Nu har han äntligen somnat, men vägrade att somna i sin vagn så fick lägga mig i sängen med honom. Hoppas nu han får några h sömn. Det behöver han och jag behöver egentid och lugn och ro. Ett stort jävla glas vin hade inte skadat ihäller. Men nej, oro er inte. Jag kommer ta en banan och en kopp te. 

Kankse måste nämna titeln. Hur mkt jag än klagar, jag måste få skriva av mig, annars kommer jag explodera. När jag skriver av mig så lämnar det min kropp, det är terpapi för mig. 
Jag ÄR lyckligast i världen, jag skulle inte vilja ändra på något. Jag tar ett skrikande barn, noll sömn alla dagar i veckan framför att vara barnlös, tro mig, jag vet
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0