Igen vanlig dag

Idag är det inte vilken dag som helst, utan idag är det världens bästa farmor/svärmors födelsedag. Jag vet på riktigt inte vad jag skulle gjort utan henne. Hon hjälper mig så sjukt mycket och hon passar Z med glädje, inte för att hon måste. Hade inte kunnat få en bättre farmor till mina barn❤️

Kommer aldrig att glömma denna dagen för 2 år sedan, då fick hon en låda i present och i den stod det grattis på födelsedagen yiayia(farmor). Tänk då var Z bara en liten ärta i min mage. Nu två år senare är det ett annat barn i min mage☺️

Dagen började med att jag och Z åkte hem till farmor och åt frukost där och hängde ett par h. 
Sedan när Z skulle sova åkte vi hem, han sov och jag låg i solen och lyssnade på podd. 
Efter det hämtade vi gammel mormor/morfar, sedan ut på resturang rosegarden där vi åt gott! 

De ända Z vill nu är att gå, men han vill att man håller honom i handen, så det blev X antal varv inne på restaurangen man gick med honom. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0