Snabbaste graviditeten

Gud vilken skillnad det är på min första och andra graviditet. Ska jag skriva alla skillnader kommer det bli ett väldigt långt inlägg, men de största är att jag mår mkt sämre denna gången, är i v31 och spyr fortf på mornarna. Har jätte mkt sammandragningar, flera varje dag och denna gången går tiden såååå snabbt. Kan inte fatta att jag redan är i v31, gick in i gravid appen nu och såg att det bara är 69 dagar kvar?! What? Kändes såå lite! 

Ska bli så kul att få se vem som gömmer sig där inne, längtar samtidigt som jag vill njuta av tiden då Z är ända barnet. Våra och hans liv kommer alltid förändras. Men jag vet att när hen kommer är alla puzzelbitar på plats❤️
Magen är också väldigt annorlunda. Rundare och större denna gången
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0