Tidig(are) kväll

Kom i säng lite tidigare än vanligt ikväll. Jag har lite (mkt) sömn att ta igen från natten.
Första natten Z sov i eget rum gick hur bra som helt, han sov hela natten från 20:30-9:00 utan några uppvak alls. 
Men inatt vet jag inte vad som hände. Vi gick och la oss strax efter 23 och då vaknar Z till. Går in till honom och klappar på honom så han kommer till ro igen. Han stänger ögonen och jag går ut. Bara någon min efter var det samma visa, han vaknar till och gnäller. Sätter mig hos honom och han blundar. Men han vrider och vänder fortf, precis som han inte kommer till ro. 
Jag väljer att bära över honom till vår säng för jag orkade inte sitta på en stol där inne hur länge som helst plus att jag skulle upp ganska tidigt idag för att åka till bm. Men han kommer inte till ro här iheller, låg och vände och vred, ville ligga på mig, ha en hand på mig, ja bökade runt och runt i timmar. Värsta natten på länge. 
Så hoppas inatt blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0