Walking

De senaste dagarna har Z börjat gå mer och mer. Han föredrar fortf att krypa men som sagt det blir mer och mer gång för varje dag. Jätte roligt att se sådan utveckling! 
Han är ganska "sen" med att gå. Elr de säger att allt mellan 12-18 månader är normalt, Z är 16. Han har varit ganska försiktig med det mesta, så inte så konstigt att det tog ett tag för honom att klura ut alla puzzelbitar till gång. Och tror inte hans längd är till hans fördel, måste vara svåre att hålla balansen när man är lång. 

De säger att nu börjar de riktiga jagandet och ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag är redo för det😅 Är nu inne i den 8e graviditet månaden och det börjar kännas av på riktigt. Bara de vanliga vardags sysslorna är tunga, att dessutom jaga en ett åring är jag inte jätte pepp på. Men men what to do, bara att kämpa vidare. 
Tror inte mitt liv kommer bli enklare sen när mini är ute, snare tvärtom. Det är då det verkliga jobbet börjar. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0