11 år.

Idag är det inte vilken dag som helst, utan idag är det min och Alex årsdag❤️ 
Wow vad tiden går fort! Tyvärr är Alex fortf på båten, så det blir inget firande. Han kommer hem imorgon, men han har saknat Z så mkt så jag vet att han inte kommer vilja göra ngt😂 plus att han alltid är så trött efter jobb. 

Men ja 11 år! Och jag tror, kan inte säga vet, men jag tror verkligen att vi kommer vara tsm hela livet, min magkänsla säger det. Jag kan inte tänka mitt liv utan honom, han är verkligen min allra bästa vän och jag älskar honom så det gör ont i min kropp. På dessa 11 år vi har varit tsm har det inte gått en ända dag vi inte har pratat med varandra, det är sant! Inte en ända! Och jag blir fort glad när telefonen ringer och jag ser att det är han. 
Mitt livs kärlek. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0