Same week but different.

Är nu inne i v 26 i denna graviditet. Jag mår bra, men är fortf illamående på morgnarna innan jag har fått i mig frukost. Men så fort jag  har ätit så försvinner det. 
Magen växer och jag känner bebisen tydligt. 

På tal om mage så tittade jag på magbilder när jag var gravid med Z och var tvungen att ta en bild på denna gravid mage för att jemnföra, Gud vilken skillnad det är. Kan bero på många saker, att detta är min 2a graviditet, att det inte är långt mellan graviditeterna bla bla. Men denna gången tror jag att det är en flicka och de flesta säger att jag har en flickmage. Inte för att jag tror på sånt. Är helt omöjligt att magen skulle se annorlunda ut pga kön. Men ska bli kul att se vad som gömmer sig där inne!
(null)


Tyvärr så fotade jag bara magen med Z fram till v 27. Så kan bara jemnföra 1 vecka till.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0