31/3

Sista mars, galet! Känns som det precis var julafton.. 
Är på jobb just nu och jobbar ett pass. Bra med lite extra pengar. Z är hemma med sin farmor. Saknar honom såå mycket. Men jag vet att han är i de tryggaste händerna. Förutom mig och Alex så är hans farmor hans abslout favorit, han lyser upp när hon ser honom☺️ 

Puuuh vilken natt vi har haft.. Z har varit lite hostig och snuvig de senaste 2 dagarna, men inget super jobbigt. Igår kväll när han skulle somna så var han jätte hostig. Sen inatt så vaknade han och var ganska ledsen och hostade jätte mycket och klöktes, men det kom aldrig upp något och han var såå varm. Tog tempen på honom och han hade 39,3. Gick upp och så fick han lite vatten och en alvedon. Tog ett tag för honom att komma till ro och så fort han lugnat sig så kräker han.. så får ta och byta pyjamas på honom. Låg orolig länge och ville ligga som ett plåster på mig. 

Jag var knappt människa när kl ringde och såklart så ställs kl fram inatt så fick minus 1 h där också. Men men😴☕️ 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0