Andra dagen D är här

Egentligen skulle dagen D varit i fredags (att Alex skulle ha kommit hem) men det gjorde han ju inte.  Så planen är att han ska komma hem idag. Men jag tror inte på det förens han skriver/ringer och säger att han är påväg. 
Ska bli så skönt att få hem honom. Att ha sällskap igen. 

Det är inga problemen med att vara själv m Z. Det ända som kan kännas lite jobbigt är ensamheten, att inte ha någon att prata med. Visst pratar jag m Z, men blir inte alls samma sak. Tror att det kommer kännas mindre ensamt sen när Z är äldre och man faktiskt kan prata och får svar ifrån honom. 

Men jag märker att det blir tyngre och tyngre med tanke på graviditeten. Jag är inte lika smidig längre och upp och ner från golvet hela tiden tar på krafterna. Och nu är jag "bara" i v 24.. 

Ska snart väcka Z, sedan drar vi till öppna så han kan få leka av sig😊

Även fast det ska bli skönt att få hem Alex är det mysigt när det bara är han och jag. Inte länge till det bara är han och jag.. snart kommer lillasyster elr lillebror, det kmr också såklart att vara jätte mysigt. Men passar på att mysa extra mycket med min prins. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0