Äntligen.

Nu är Z ögoninflammation äntligen borta. Elr det var lite svullet imorse, men man är nästan alltid liten svullen om ögonen när man vaknar. Och under dagen så har allt försvunnit. 
Det har varit ganska tråkigt att ha fått hålla sig inne hela veckan. Men vill att han ska bli bra så fort som möjligt och man vill inte smitta andra. 
Men imorgon då kan vi börja träffa folk igen. Både jag och Z klättrar nästan på väggarna här hemma. Var faktiskt en sväng på Empan idag bara för att lämna huset lite. 

Denna bilden är från igår, då var det fortf ganska svullet.. 
Min älskling, mitt hjärta spricker nästan så mycket jag älskar dig. Du är allt!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0