Mors dag

Idag är det mors dag, min andra då jag har äran att få vara mamma till mitt liv, mitt allt. 

Vi började dagen med att överraska Anastasia med frukost hemma hos henne. Hängde där till kl 16 ungefär. Sedan åkte jag och Alex och röstade. Har dålig koll på EU om jag ska vara ärlig, men jag gjorde en valkompass och gick efter den och magkänslan. Tycker det är viktigt att rösta, inget man ska ta för givet att vi lever i en sådan bra demokrati som vi gör, det ska vi hedra och värna om. 
Åkte sedan hem till store farmor (Alex mormor och morfar) så käkade vi middag där hemma. 

Åkte hem vid 20, Z var så trött. Han sov knappt 1 h idag på dagen. Har har det lite kämpigt nu med många tänder som är på g, förkyld och hosta. Och som grädde på toppen vaknade han precis i nattskräck. Har hänt någon gång innan och det är så hemskt/jobbigt. 
Det är att han vaknar helt otröstlig och bara slänger sig åt alla håll. Man får ingen ögonkontakt m honom och går inte att prata med/lugna. Det är bara att vänta ut det.. höll på i ca 15 min och nu har han precis somnat om. Hoppas han får sova nu❤️
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0