20:50

Sitter just nu i sängen och ammar. Fick väcka Leonidas för jag tror han hade somnat inför natten och det var inte planen  
Kvällarna är fortf den perioden har sover sämst. Han sover i vagnen och vi får stå och köra den över mattkanten nästan hela tiden för att han ska sova. Men nu hade han sovit i nästan 1 h i vagnen när den var stilla, så tror nog att han trodde det var natt..
Så tog upp honom och tog på honom pyjamas, han blev inte så glad över att bli väckt kan jag säga😅 och nu sov äter han vid bröstet. 

De senaste dagarna har jag gått och lagt mig så fort han har somnat inför natten. Igår var det 20:30.. kanske inte så roligt, men jag behöver all sömn jag kan få och sover hellre på kvällen/natten än på dagen. 
Sen när man börjar få mer rutiner kan jag börja vara uppe igen. Men just nu vet jag aldrig vad för natt det bli..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0