8 veckor

Idag blir Leo 8 veckor❤️ 
Har egentligen inte så mycket att uppdatera om honom förutom att han har börjat kräka jätte mycket😕 ska ta upp det med BVC i veckan. Sedan känns det som att han är konstant täppt i näsan och det stör ju honom såklart. Spec på natten. Vill helst inte ta upp och skölja hans näsa på nätterna, dels att jag känner mig så taskig när jag gör det, han får ju världens chock när jag gör det och så vaknar han till jätte mycket och det vill man ju undvika på nätterna. Men ibland när jag hör att hans andning är jätte ansträngd så gör jag ju såklart det. 

Ett annat "problem" vi har som egentligen inte är något problem är att han inte tar napp. Han kan sutta 2 sutt sedan blir han sur och spottar ut den. Vill jätte gärna att han ska ta nappen för jag vet hur de kan trösta honom och så slipper jag agera hans napp. 
Förhoppningsv är det att han är förliten nu och lär sig så småningom hur man gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0