Alone

Imorse åkte Alex till jobb så nu är det jag och kidsen i 2 veckor😬 Detta är första gången sen Leo kom han ska vara ute i 2 veckor. 
Känns faktiskt bättre denna gången fast det är dubbelt så länge han ska vara ute. Tror nog bara att det är jag som accepterat läget. Finns inget att göra åt saken än att göra det bästa av situationen och njuta av att få vara med barnen. Visst det kommer vara sjukt tufft och mycket skrik ibland, men what to do?
 
Leos sömn då? Asså hör och häpna, det har blivit bättre sen jag har börjat köra vagnen över mattkanten lite då och då. 
Idag har han sovit lite sämre, men både igår och iförgår så sov han bra i vagnen både fm och em. 
Sen vet jag ju inte om det är det som gör det elr det bara var 2 bra dagar, men kommer ju fortsätta med det då det verkar fungera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0