Appen strular

Blogg appen har inte fungerat på flera dagar.. funkar inte nu heller så får gå in via hemsidan. 

Vill verkligen få upp inlägg för att dokumentera denna tiden, för min skull. Ångrar så att jag inte bloggade mer när Z var mindre. Man glömmer allt så fort och jag hade gärna velat veta små saker, som t ex när kunde han hålla upp huvudet själv, när slutade han äta på nätterna osv. Inte för att jämnföra utan mest för att det hade varit kul att veta. 

Leo har haft en ganska dålig dag idag. Han har inte varit så nöjd och inte sovit så bra tyvärr. Han är bara nöjd om han får ligga och sutta på bröstet.. 
Jag åkte på en ny inflammation i bröstet. Det började igårkväll att jag kände mig febrig och ont i bröstet sedan bara blev det värre och värre. Vi var på fest men jag var tvungen att åka hem, ta värktabletter och lägga mig. 
I förmiddags hade jag 40 grader feber och svin ont. Ringde kk och de sa att det bästa är att amma och amma så det har jag gjort. Tog tabletter innan så nu känns det helt ok. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0