Dålig dag

Leo har det lite kämpigt idag. Han brukar alltid kunna sova bra själv på dagarna. Men INTE idag. Han sov ca 40 min i sitt nest sedan gick det inte mer. Ammade honom och då somn han vid bröstet, men så fort jag försökte lägga ner honom så vaknade han. Försökte flera ggr sedan gav jag upp. Klädde på oss och gick ut en runda istället. Han sover nästan alltid bra i vagnen, så länge sen är i rörelse. Han vaknade när vi kom hem, har sedan försökt natta om honom i vagnen och ja så länge vagnen rullar så sover han, men så fort den stannar så vaknar han. 

Tror det kan vara magen så bråkar lite. Han fick vaccin igår och hon sa att de kan bli inte dåliga i magen. Sedan åt jag en del vitlök igår som kan spöka lite.. hoppas det blir bättre snart. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0