Leonidas 2 månader❤️

Eller egentligen är det imorgon han blir 2 månader, men vi ska ha gäster imorgon så kommer nog inte ha tid att skriva här då. 
Finns egentligen inte så mycket att skriva, han är som vanligt lugn och glad. Sover bäst när vagen är i rörelse, på nätterna vaknar han minst 2 ggr och upp till.. ja vet inte riktigt, men inte så farligt många och det är jag väldigt tacksam över. 

Innan kunde han ligga i mitt knä och titta på mig hur länge som helst, men nu börjar han bli mer intresserad av vad som händer runt om. Han börjar upptäcka sina händer och försöker föra dem till munnen, ibland lyckas han och då suttar han på sina fingrar. 

Zachi är så glad över sin lillebror, han vill pussa och krama honom hela tiden. Mitt hjärta blir så fullt av att se dem tsm. Hoppas att de kommer vara bästa vänner hela livet❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0