Lördag

Första heldagen själv är över. Elr jag var inte själv hela dagen. Anastasia kom vid 16 tiden😊 
Det har gått bra. Var och handlade och var ute en stund på lekplats i fm. Men Leo ville inte sova när vagnen var stilla så kunde inte vara på lekplatsen så länge tyvärr, ville passa på och vara ute i det fina vädret. 

Mitt mål imorgon är att lyckas duscha. Kan inte bestämma mig om jag ska försöka duscha när Leo är vaken elr sover. Han sover ju så dåligt om man inte gungar vagnen. Så känns som han kommer börja skrika. Men duschar jag när han är vaken vet jag inte om han kommer palla sitta i babysittern så länge.. Ja vilka problem jag har nu för tiden😅 
Skà även försöka baka klart mina saffransbullar som jag började med idag. Spännande detta. Känns som antigen kommer jag lyckas med allt eller inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0