Lördag

Igår hade jag mys kväll med tjejerna + Mio och Leonidas. Vi var hemma hos Lollo och kollade idol och fotboll. Det gjorde så gott i hjärtat att få träffa sina vänner en kväll. Jag är mamma och det kommer alltid att komma först, men ibland är det skönt att få känna sig som Camilla ibland också. Sitta och snacka, äta och ha trevligt. Visst Leo var med, men nu när han är så liten så sover han mest. 

Vi beställde mat från Malmö city pizzeria och det var så äckligt! Gud så besviken jag blev! Och Leo gilladd det inte heller. Från 4 på morgonen vaknade han 1 gång i timmen och vände och vred och gnällde, precis som om han hade ont i magen. Och han kräkte jätte mycket PLUS att han inte tog bröstet. Så jag blev ganska orolig. Men nu är han sig själv igen, så måste vara något i maten han reagerade på. Så det stället rekommenderar jag inte. 

Zachi sov hos sin farmor och han älskar att vara med henne och det värmer så i mitt hjärta att han har den bästa farmorn man kan tänka sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0