Nya rutiner?

Innan kunde Leo ligga och sova i nestet på dagarna i några timmar, men så verkar det inte vara längre..
Han brukar vakna vid 7:30 på morgonen och så är han vaken till ungefär 9. Då kan man lägga ner honom i nestet, men sover "bara" ca 40 min- 1h. Innan kunde han sova där 2-3 h, äta för att sedan sova vidare i nestet. 

Nu sover han som sagt runt 1 h, sedan vaknar han och vill äta. Men han är fortf trött för han somnar vid bröstet. Men försöker jag lägga ner honom igen så blir han så arg! Trodde bara att det var att han hade en dålig dag innan, men nu har det varit så i några dagar så verkar som detta är det nya? 
Både igår och idag har jag gått ut och gått ist, han gillar att åka vagn så länge den rör på sig. 

Nu är jag hemma igen efter vår promenad, vagnen är stilla så han lär vakna vilken sek som helst😅
 
(går inte att lägga upp bilder när man skriver ifrån webbplatsen) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0