Sömn

Puh vad mycket jag läser om bebisar sömn! Men Leo gick verkligen från att sova flera h i sträck till att bara sova 30 min på en dag. Tydligen så är det jätte vanligt att de bara sover 30 min. Kommer inte ihåg att det var så med Z, men han sov ju på en så då kanske de sover bättre. 
Försöker natta om honom, men för det mesta går det inte så då tar jag upp honom. Problemet är då att då är han nöjd en stund sedan blir han gnällig snabbt för han är trött.. 
Har läst att man ska försöka natta om innan de har vaknat, så ska testa det imorgon. Får ställa klockan på 20 min och börja köra vagnen då. 
Än så länge så sover han bra på nätterna, och så länge han gör det så är jag nöjd! Ber till Gud att han fortsätter med det! 

Updaterar om hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0