Sover sämre

Leo har börjat sova mycket sämre, inte på nätterna tack gode Gud (fast det är inte så att han sover jätte bra på nätterna, men det är som vanligt) Men på dagarna.. innan kunde han sova i några timmar i sträck. Nu sover han ca 30 min och då ska helst vagnen vara i rörelse konstant. Vet inte om detta är någon fas, om det är vi som har vant honom vid att vagnen är i rörelse elr vad det beror på. 
Det är ganska frustrerand, för jag/vi kan inte stå och köra vagn hela dagarna och tar vi upp honom för han är vaken så blir han gnällig ganska snabbt för han är trött. Då somnar han snabbt, men vaknar också snabbt om inte vagnen är i rörelse. 

Jag hoppas att detta är en fas.. 
 
Inatt var en ganska tuff natt så har inte så mycket energi idag. Han vaknade första gången 3, sedan var det uppvak 5,6 och sedan upp vid 7. Ångrar nu att jag inte gick och la mig direkt när han somnade igår kväll som jag brukar göra. Inte värt att sitta uppe den extra timmen när man inte vet hur natten blir. 
Men det är tråkigt, för vill ju sitta uppe en stund och umgås med Alex. Men det får bli sen när (om) Leo börjar vakna lite mindre på nätterna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0