Tisdag

Idag har vi haft Z hemma från fs. Vi har det vissa dagar när Alex är hemma.
Idag hade vi bokat in ett frisör besök för Z. Vi klipper honom på klipp i lek nere vid glasklart. Det är som ett lekställe för barnen fast att det är en frisör. Barnen får sitta i häftiga stolar som är som en bil, en raket elr ett tåg, sedan kan de få kolla på något progam samtidigt som de blir klippta och där är massa leksaker de kan leka med innan elr efter. 
Tyvärr så HATAR Z att bli klippt. Han fick sitta i mitt knä och jag fick hålla hans armar och Alex fick hålla i hans huvud och så gallskriker han och slänger sig åt alla håll och kanter. Stackars unge, känns som man misshandlar honom. Men fint blir det och nu dröjer det till nästa gång. 

Just nu ligger alla och vilar sig här hemma utom jag, jag ska bara dricka upp mitt te sedan ska jag ta med mig Leo ut för vår dagliga promenad. Älskar att vara ute och gå och lyssna på en podd. Mitt sätt att ladda batterierna. 
Tips till er som har barn/är gravida är podden Bulle i ugnen😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0