1 månad❤️

Stort Grattis på din 1 månaders dag min älskade Leonidas! 

Idag har Alex varit och hjälpt sin mormor och morfar hela dagen. Han lämnade Z imorse på fs sedan körde han dit. 
Han frågade om han skulle be sin mamma hämta Z men jag ville göra det. Måste börja "öva", för nu är det inte många dagar kvar tills jag blir själv. På fredags är det dags.. 
Leo låg och sov när det var dags att bege sig, lyckades ta på honom overallen och la över honom i vagnen utan att han vaknade. Promenerade bort till fs hämtade Z, inom maxi och handla, sedan hem. Leo sov hela tiden men vaknade när vi kom hem. Så det gick hur bra som helst! 

Men jag känner mig så otillräcklig när båda barnen är vakna. Känns som det barnet jag inte är med är missnöjd. Vill klona mig själv och ge båda barnen 100%.. 
Det är bara att acceptera att det kommer bli mycket gråt/gnäll när jag är själv.. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0