2 veckor

Ja nu är ju Leo lite mer än 2 veckor, men.. 
Jag kommer ihåg att Zachi bara sov de första 2 veckorna, sedan började han inte vilja/kunna sova själv. Och när man har 1 barn gör det inte så mycket att han ligger och sover på en. Visst jag var väldigt låst och jag tyckte det var jätte jobbigt, men hade inga andra måsten just då. 

Nu är Leo lite mer än 2 veckor och han har börjat bli likadan. Innan kunde jag amma och sedan bara lägga ner honom så sov han vidare. Det går inte längre. Han vill också vara fast på en. 

Har lite smått panik över hur detta kommer gå. Visst när Alex är hemma är det fine, men det kommer aldrig att gå när jag är själv. Vet inte hur detta ska gå, men på ett elr annat sätt så.. Vill heller inte vänja Leo med att vara i bärsele hela tiden, för då är det bara där han kommer vilja vara. Men kanske hellre ett barn i bärsele än ett skrikande barn😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0