3 veckor.

Idag blir Leonidas 3 veckor❤️

Hur gick det i fredags när jag var själv för första gången? Jo, det började bra. Jag och Z gick upp 7:45. Tog på kläder och gav frukost. Hade en ganska lugn morgon. Leo låg och sov. Tänkte att när det är dags att åka tar jag bara på honom och sedan in i bilen. 
Vi skulle åka vid 8:45, 8:30 vaknar Leo. Och när han vaknar är han alltid hungrig. Då fick jag lite panik. 
Satte på youtube till Z och sedan matade jag Leo i ca 10 min. 
Tog på de båda ytterkläderna sedan in i bilen. Tänkte att Leo skulle gallskrika för han vill alltid äta från båda brösten (minst). Men nej, både han och Z var lugna😊 
Så jag ger mig själv MVG på min första morgon själv! 

Jag vet att vissa morgnar själv kommer att vara kaos. Men så får det bli ibland. I fredags gick det bra och det är jag tacksam för! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0