4 veckor.

Idag blir Leonidas 4 veckor. Blandade känslor, samtidigt som det känns som han alltid har funnits så kan jag inte fatta att han redan är 4 veckor?! 
Han är fortf väldigt lugn vilket jag tackar Gud för. Han säger till när han är hungrig/trött, det är typ det han låter. Väntar fortf på att det ska vända😅 kanske lagom till Alex åker på fre?

Vi övar och övar på att han ska sova själv. Ibland går det hur bra som helst och ibland som igår kväll går det inte alls. Då ville han bara sova på en, så fort vi la ner honom började han skrika.
Han är vaken lite längre stunder tycker jag, men det är också lite olika från dag till dag. Vissa dagar sover han hela dagarna och vissa dagar känns det som han är vaken hela tiden. 
Han har börjat festa blicken och vi har fått många leenden😍 Alltså mitt hjärta smälter när han ler. 

Amningen då.. ja det gör fortf ont. Men jag står ut. Just nu känns det som att det alltid kommer göra ont jag börjar acceptera det, även fast jag inte ska behöva acceptera det. Nästan så att jag räknar ner tills jag ska sluta amma. Just nu är målbilden att jag ska amma tills han är 6 månader, så 5 månader kvar av smärta😒 

Zachi är helt förälskad i sin lillebror. Han vill hålla/krama/ pussa på honom hela tiden. 
Han kan bli lite svartsjuk när jag ammar elr nattar honom. Men mycket bättre än i början❤️
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0