5 veckor.

Idag blir Leo 5 veckor❤️ Han är fort lugn med undantag på kvällarna/nätterna😅 
Elr han är lugn då också OM han får ha bröstet i munnen hela tiden.. och det går ju inte så då skriker han. 

Inatt var nog den jobbigaste natten sen han kom. Han var vaken jätte mycket på kvällen. När han väl somnade så sov han bara korta stunder, alltså vi snackar 5 minuters stunder. 
Vi gick och la oss vid 23, då sov han kanske 1 h, men oroligt. Vaknade och började skrika, försökte natta om med napp/klapp/sång. Men inget fungerade. Han började skrika högre och högre och Z sover ju i vår säng så trodde att han skulle vakna av hans skrik. Så för att få tyst på honom gav jag honom bröstet. Han tar 2 sutt, sedan somnar han. Försöker lägga ner honom och då börjar han skrika igen. Sedan var det så, bröst, sutt, somnar, lägga ifrån mig honom, skrik, bröst, sutt, ja ni fattar. 

Blev riktigt frustrerad och kände mig helt hjälplös. Visste inte vad jag skulle göra och var rädd att Z skulle vakna. Ett under på att han inte gjorde det! 
Vid 4 så kunde jag lägga ifrån mig honom utan att han vaknade. 
Sedan vaknade Z vid 8 och vi gick upp. Leo sov till 9. 
Så fick tillslut 4 h sammanhängde sömn, så även fast vi hade en jobbig natt så känner jag mig ändå helt ok. 

Både barnen sover nu, jag borde också göra det. Men är såklart inte trött. Ist kommer vara dödstrött vid 19-20 tiden och gråta av trötthet.. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0