Eat, sleep, repeat

Uppdatering: Ja de första sugen gör fortf fruktansvärt ont. MEN jag tycker att smärtan försvinner snabbare och snabbare. Ibörjan gjorde det ont hela tiden, sen har det blivit mindre och mindre. För 2 dagar sedan gjorde det svin ont ca halva amningen och sedan kändes det helt ok. Nu är de kanske de första 8-10 sugen som svider och smärtar sedan är det helt ok. Så jag börjar ändå se ett slut på detta elände. Men längtar såå tills det inte kommer göra ont längre. 

Men jag är fortf orolig över Leos vikt. Sist vi vägde honom så hade han ju gått ner. Och har han fortsatt gå ner så är det ngt som inte stämmer, eller? Han sover fortf väldigt mkt, kanske för mycket? Kanske är att jag kommer behöva väcka honom för att mata honom. Ska bli skönt att få lite svar imorgon så jag slipper gå runt och oroa mig. Men som mamma har man alltid något att vara orolig över.. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0