Han har åkt!

Japp nu har han åkt.. så jobbigt men det är bara att stå ut. Och det brukar alltid vara värst första och andra dagen sedan kommer man in i det. Vi ska bara hitta lite nya rutiner nu med Leonidas. 
Jag försöker att se allt från den ljusa sidan och se detta som en utmaning och jag vet att jag kommer klara det. Visst det kommer vara kaos ibland, men what to do? 

Jag lever min dröm. Jag har alltid drömt om familj och barn och det är det jag har och jag är förevigt tacksam för det, det var inget jag tog förgivet. 
Hade varit trevligt om Alex var hemma varje dag som de flesta har det. Men å andra sidan har vi så mycket kvalitetstid när han är hemma, så vet inte vad som är bäst? 
Nu ska han jobba 1 vecka sedan ska han vara hemma i 4🙏 Så vi kör lite mjukstart😊
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0