Lördag.

Dagen började lugnt, Alex och Z åkte och handlade bullar till frukost sedan bara mös vi hemma. Fick även min nya telefon idag! Så taggad på att ta massa fina bilder. 

Bröst uppdatering: samma som innan, ont första tagen sedan helt ok. Men blev lite orolig för såren har börjat vara ganska mycket. Googlade och det kan betyda att de är infekterade.. ringde amningsmottagningen och hon sa att det var rätt antibiotika jag har fått. Men ska jag vara ärlig så har jag inte använt den.. För Leo får inte få det i sig. Så innan jag ammar måste jag tvätta brösten NOGA. Är så rädd att jag inte ska få bort allt, så har struntat i att ta den. Men måste nog börja med det nu. För skulle det bli värre och jag skulle få feber igen så måste jag ta antibiotika i tablett form och då får jag inte amma alls.. 

Har knappt nämnt Z den senaste tiden för det har varit sådan fokus på mina bröst. Men han går också igenom en ganska kämpig period nu. Han har minst 2 tänder på g som är jobbiga. Han sover väldigt oroligt och har fått nattskräck 3 ggr denna veckan (när de skriker otröstligt i sömne ett bra tag). Sedan har han en envis hosta som inte vill ge med sig som också stör honom på nätterna.. mitt lilla (stora) hjärta. Hoppas han mår bättre snart!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0