Mitt kaos

Över ett dygn själv och än så länge går det helt ok. Visst ibland är det kaos, men det är mitt kaos. Ibland vill jag dra av mig allt hår och ibland skrattar jag när inget går som jag hade tänkt. 

Natten gick bra och så länge man får helt ok sömn så har man iaf lite energi. 

Nu när jag skulle ge Z lunch så sov Leo, men såklart vaknade han mitt i allt. Gick in till honom och försökte att få han att somna om. Under tiden hann Z slänga all mat + tallrik + haklapp på golvet.. 
Nu försöker jag få Z att somna, går sådär för att han sov länge inatt. Under tiden ligger Leo vaken i sin säng och jag bara väntar på att han ska börja skrika. Försöker ha inställningen att det får gå som det går helt enkelt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0