40

Är nu i vecka 40! Galet att jag nu är i "sista" veckan. Fast det behöver inte vara sista veckan, det kan vara 2-3 veckor kvar, men det hoppas jag inte. 
Var hos BM igår och hon sa att man föder sina barn ungefär samtidigt. Så ska denna komma "samtidigt" som Z så kommer hen på sön, 4 dagar innan BF. 
Jag har alltid sagt att jag tror jag kommer föda innan BF, men nu har jag börjat tveka. Just nu känns det som att jag alltid kommer vara gravid😅 Vi får se, det är verkligen väntans tider nu!

Snart är denna graviditet över, just nu längtar jag. Men jag vet att jag kommer sakna det också. 
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Loubna

Hej,
Jag gravid V.12+5 dagar. I denna vecka hade jag första ultraljudet och det visade att foster nacken är för stor an det skulle vara 3,7 mm. Då jag se att se fin ultraljudsbild läser som det står på bilden som jag har. NUPP har-higt 93. Men vad glad att se din son helt frisk 🥰.
Min fråga är hade oxå risken eller inte.
Mvh. Loubna

2019-12-18 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0