Amning

Önskar såå att jag bloggade mer under första tiden med Z. Hade så gärna velat gå tillbaka och läsa hur det var, för även fast att det "bara" är 1,5 år sedan han kom så har jag glömt så mycket. 

Som nu med amningen, helvete vad ont det gör. Mina bröstvårtor är såriga och blöder, mina bröst är sprängdfyllda och stora som två vattenmeloner. Jag vet att det var samma med Z men nu vill jag veta ungefär när det slutade göra så jävla ont. Visst det kan vara olika från barn till barn, men vill veta om vi snackar veckor, dagar? 
Det är bara att hålla ut för jag vill så gärna amma. Hur ont det än gör (asså snackar 9/10 på en smärtskala) så är det fortf mysigt. 

Ska till KK imorgon då ska de väga och mäta mini, ska säga till att de kollar mina bröst och hur han ammar. BB hemma som har varit här i 2 dagar tycker han tar bröstet bra så det är lite konstigt att de är så såriga. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0