Förstörd.

Samtidigt som jag sitter här och skriver detta så rinner tårarna ner för mina kinder. Mina barn mår bra men jag mår skit. 
Amningen funkar inte alls. Mini går upp i vikt som han ska, men jag har så jävla ont hela tiden. Går på Ipren och alevedon var 8e h. Så fort de slutar verkar så sticker febern direkt. Och hela min kropp värker. Mina bröst gör konstant ont. Jag kan inte ens lyfta mina armar utan smärta. Nu när jag sitter rätt upp och ner och inte gör något gör det fruktansvärt ont. Och då har jag inte ens nämnt det värsta, själva amningen.. mina bröstvårtor är som två öppna köttiga sår. När han suger tag så känns det nästan att jag ska svimma av smärta. Så bara tanken av att jag ska amma gör att jag går runt med ångest hela tiden inför smärtan. 

Jag vet att detta inte funkar men jag fattar inte vad det är som är fel. Elr jag vet att det är att han tar bröstet fel, men har haft två BM som kollar och de säger att det ser bra ut, kanske lite litet grepp. Så det är hans sugteknik som är fel. 

Var inne på KK i fredags och fick lite råd. Pratad med BB nu precis och hon sa att jag har 3 alternativ, åka in till akuten, men hon sa att de kommer säga samma sak som alla andra har sagt, pumpa och ge flaska elr amningsnapp. 
Helst av allt hade jag velat fortsätta som "vanligt" men det är nog egoisktigt, för jag är världens sämsta mamma just nu. Drar mig för att amma och kan inte leka med Z. 

Så det för bli amningsnapp och be att det vänder snart.. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0