Funderingar.

Sitter här höggravid, ganska trött, illamående och idag tror jag även att jag tog i lite mycket med tvätta håret, måla en låda, dammsuga och tvätta golven. För jag blev helt svimfärdig. Åt lunch och bara la mig på soffan och vilade. 

Tryckte i mig ett snickers precis för att få lite extra energi till Z kommer hem nu från förskolan när som helst. Mår fort lite konstigt, men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Kan ju hoppas att det är tecken på att det är förlossning på G. Men tror inte det. 

Det är konstigt att man såhär nära förlossningen bara vill föda, men jag som omföderska vet att det riktiga jobbet börjar sen när bebisen är ute. Men ändå vill man ha ut hen? Borde egentligen bara njuta av "lugnet" nu innan kaoset kommer börja. 
Men det måste vara något psykologiskt att man ska vara peppad inför förlossningen och inte tänka, nej jag vill vara gravid i 9 månader till. 

Inte långt kvar av denna graviditet nu, eller det kan ju vara nästan 3 veckor till. Men det hoppas jag inte😅
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0