Helgen.

Då var denna helgen över och ingen bebis.. 

Men det har varit en bra helg som började med att jag träffade tjejerna i fredags. 
I lördags var jag, Alex och Z iväg och handlade lite saker till Z och hemmet. 
Sedan kom Corre, Nix och Anastasia hit. Vi åkte till mobilia och fixade nya mobil abenomanger och det blev även ny telefon till mig och Corre. Men den kommer inte förens på fre (tidigast). Spännande och se vad som kommer först, telefonen elr bebisen😅. 
Sedan gick vi ut och käkade, men jag tyckte maten var svinäcklig, så åt bara lite ris och kyckling. 

Idag har vi mest tagit det lungt. Åkte ut till en 4H gård. Det fanns inte jätte mycket djur. Men Z tyckte det var sååå kul ändå. Han ville inte alls hem. 
Alex gjorde söndags stek till middag som var så gott👌 Nu sitter jag och nattar Z. Sen väntas äppelpaj! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0