Måndag

Så var det måndag igen. Helgen bara flög förbi. 
I fredags gjorde vi inte något speciellt, Z är ganska trött efter förskolan och lägger sig redan vid 19 tiden. 
I lördags var vi ute i flera h på fm. Sedan var det dags för kräftskiva. Alex lämnade Z hos Anastasia och vi åkte hem till Kicki som hade fixat det så fint! Hade en super trevlig kväll. 

Kändes så konstigt när vi kom hem att Z inte var hemma. 
Under natten vaknade jag av att jag hade värkar, tänkte, nu händer det. Men icke, somnade och vaknade på morgonen och kände nada. 
Åkte hem till Anastasia och käkade frukost. Det var första gången Z inte sov med mig. Det hade gått hur bra som helst, vilket jag visste att det skulle göra😊 Kändes nog konstigare för mig än för honom. 

Vid 13 åkte jag hem till Josse och hängde lite med henne. Sedan åkte jag hem och hämtade Alex och Z för att åka hem till Lollo och NT. 

En underbar rolig/mysig helg! 
Nu hoppas jag att det ända som står på schemat denna veckan är att föda barn! Kom nu min lilla unge, jag vill träffa dig!
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0