10e april

Uppgiven. Jag måste nog bara inse att Leo sover dåligt och kommer antagligen göra det ett bra tag.. Vissa nätter är bättre än andra, men de flesta är dåliga.
Nu har jag haft 2 dåliga nätter i rad då han har vaknat ca 1 gång/timmen. Går fortf snabbt att natt om honom då jag bara ger honom bröstet, låter honom sutta sedan somnar han om. Men ibland vaknar han igen redan efter 30 min..
 
Jag vet att jag gör fel, att jag inte borde ge honom bröstet. Att jag egentligen ska sova någon annanstans att Alex ska ta nätterna för att vänja av honom från suttande, men jag är inte redo än. Och så länge jag inte är redo så får jag bara gilla läget.. 

Jag vet att det inte är långt kvar av ammandet, max 2 månader, så förhoppninsvis blir det bättre sen när jag har slutat amma. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0