18e april

High highs and low lows, det är väl det bästa sättet att beskriva dagarna när man är själv hemma😅 
 
Idag fyller pappa 65 år. Vi hade egentligen stora planer, men nu i Corona tiderna kunde vi inte göra det. Så plan B var att vi skulle äta fondue hemma hos Jessica. Men imorse skev hon till mig att Milou fortf har rinnande näsa och jag vill inte att Z ska bli smittad så jag kunde tyvärr inte åka ut dit. 
 
I fm gick jag och ungarna bort till mobilia och köpte blom och bullar sedan gick vi hem till pappa och fikade. 

Sen resten av dagen har vi bara varit hemma. Jag har suttit ner ca 20 min idag, thats it. 
Jag tänkte att jag skulle ha Z hemma från fs nu i dessa tider. Men jag känner att jag nog får lämna honom iaf. Hade Leo sovit bättre så hade det nog gått. Men att få ihop allt med noll sömn klarar jag typ inte. Elr hade jag varit tvungen till det så ja, såklart klarar jag det. Men nu har jag möjligheten att lämna honom 5 h på fs, varför inte? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0