19e april

Med fortfarande minus hundra tals timmar på sömnkontot har vi ändå haft en bra dag här hemma. I fm var vi ute tills det var dags för lunch. Och efter lunch hände det som aldrig har hänt innan, Zachi somnade själv. Satt i rummet som vanligt, men Leo var hur pigg som helst, så han "snackade" på och Z kom inte till ro. Så sa till Z att jag går ut, är utanför med Leo om det är något. Utan ett pip så bara somnade han. Min stora kille❤️ 

Sen i em/kväll har vi bara tagit det lugnt. Jag har duschat, Leo har badat OCH Zachi har duschat, allt på en kväll, puuh det var en pers. Ingen av mina barn gillar att bada/duscha.. förhoppningsvis blir det bättre sen när de kan bada tillsammans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0